27 Mart 2013 Çarşamba

Suçsa ben de bu suçu işliyorum

Adalet Bakanı Ergin, çö üm süreciyle ilgili, ‘Bir savcı, ‘si niye Türkiye’ye barışı getirmeye çalışıyorsunu ’ diye hesap mı soracak? Bu suçsa, ben bu suçu iÅŸliyorum’ dedi.Detaylara boÄŸmamak gereken süreçte ÅŸu anda önemli adımlar atıldığını ve önemli mesafelerin geçildiÄŸini vurgulayan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, ÅŸu anda eylemsi likle beraber çekilme, yurt dışına çıkma sürecinin iÅŸleyeceÄŸini ve bunun takip edileceÄŸini ifade etti.


Adalet Bakanı Sadullah Ergin, NTV canlı yayınında soruları yanıtladı. Ergin, çö üm sürecinin aşamalarında, eylemsi lik, yurt dışına çıkma, demokratik adımların atılması ve sonuçta normalleşme sürecinin öngörüldüğünü belirtti. Ergin, takvime bağlı olan sürecin, işledikçe kamuoyu tarafından takip edilebileceğini kaydetti.


Çekilmenin toplumun gö ü önünde, ‘ÅŸuradan 3, ÅŸuradan 5 kiÅŸi çıktı’ ÅŸeklinde olmayacağını dile getiren Ergin, ‘Ama bunu herkes algılayacak, toplum bunu hissedecek’ dedi.


Ya bitmeden


Bakan Ergin, ‘Eylemsi lik ve yurt dışına çıkış, ya bitmeden tamamlanması gereken bir aÅŸama. Ya bitmeden diyorum, artık ÅŸartlara göre bakılacak. Sonuç itibariyle bu sorunun Türkiye’nin gündeminden çıkarılmasını hedefleyen bir çalışma içindeyi . Ãœmit ediyorum ki seçim takvimi baÅŸlamadan bu sorunu aÅŸmış oluru ’ diye konuÅŸtu.


Akil insanlar komisyonu


Akil insanlar komisyonunun ne aman kurulacağı, yasaya ihtiyaç bulunup bulunmadığı sorusu ü erine de Ergin, şunları kaydetti:






No tags for this post.
Suçsa ben de bu suçu işliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder