30 Mart 2013 Cumartesi

Oğuz Çetin: En vasat oyunu oynadık

PTT 1.


Lig’de mücadele eden Boluspor teknik direktörü OÄŸu Çetin, 1-0 yenildikleri Karşıyaka maçına iliÅŸkin , “Bu güne kadar oynadığımı oyunların içinde en vasatını oynadık.” dedi.


PTT 1. Lig’de mücadele eden Boluspor, Karşıyaka’ya kendi sahasında 1-0 yenildi. Maçın ardından açıklamalarda bulunan teknik direktör OÄŸu Çetin ÅŸimdiye kadar ki en kötü oyunlarını oynadıklarını belirterek, “Kendi sahamı da her yaptığımı basın toplantısında karşını a daha güleryü lü puan almış bir hoca olarak çıkmış isterdik. Bu güne kadar oynadığımı oyunların içinde en vasatını oynadık. Maçın baÅŸlaması itibari ile oyunun or olduÄŸu ortaya çıktı. Hoca olarak takımın direncini arttırmak oyunda tutabilmek için gerekli hamleleri yapıyorum. Ä°stediÄŸime ulaÅŸamadım. Böylesine orlu maçlarda gol yemek ve 1-0 geriye düşmenin telafisi çok or.” diye konuÅŸtu.


Karşıyaka Teknik Direktör Cihat Arslan ise maçın ardından yaptığı açıklamada ÅŸunlara deÄŸindi: “Çok or bir maçtı. Ä°ki takımında hedefleri vardı. Bi im farklı hedeflerimi de maÄŸlup olsaydık sıkıntılı hale gelebilirdi. Ka andığımı da da ilk 6 mücadelesine girebilirdik. Ä°yi ha ırlanmış çocuklar demek ki. Çok olgun oynadık diye düşünüyorum. Belli baÅŸlı dönemlerde sıkıntıları çok fa la yaÅŸamadık. Sadece panik yaptığımı amanlarda sıkıntı yaşıyorduk. Bu gün deplasmanda nasıl oynanması gerekiyorsa öyle oynadık. Çok büyük sıkıntılarla ayakta kalmaya devam ediyoru . Oyuncularımı tebrik ediyorum. Onlarla gurur duyuyorum. Boluspor iyi bir ekip ve takım. Sonuna kadar baÅŸarılar diliyorum.”


Kaynak: Cihan



Oğu Çetin: En vasat oyunu oynadık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder