27 Mart 2013 Çarşamba

Bilecik'te şok istifa!

Bilecik Belediye BaÅŸkan Yardımcısı Osman Ge gin, görevinden istifa etti.Bilecik Belediyesi’nde 9 yıldır baÅŸkan yardımcılığı yapan Osman Ge gin, 2004 yılından bu yana görev yaptığı belediyeden ayrılmanın ü üntüsü için olduÄŸunu söyledi.


Acısıyla tatlısıyla belediyede 9 sene görev yaptığını anlatan Ge gin, “1 Nisan 2013 tarihinde Belediye BaÅŸkan Yardımcılığı görevini bırakıyorum. Acısıyla, tatlısıyla 9 sene görev yaptım. 2004 yılı seçim sonucunda Belediye BaÅŸkanımı Selim YaÄŸcı beni davet etmiÅŸti. Osmanlı Ä°mparatorluÄŸun kurulduÄŸu bu kutsal topraklarda görev yapmak herkese nasip olma . Bu topraklar Åžeyh Edebali’nin meftun olduÄŸu topraklardır” dedi.


Belediye BaÅŸkanı Selim YaÄŸcı’ya ve kendisine çalışmalarda destek çalışma arkadaÅŸlarına teÅŸekkür eden Ge gin, “Bira amanı kendime ayıracağım. Kendimi geliÅŸtirmeyi, farklı eÄŸitimler, kiÅŸilik eÄŸitimler almayı düşünüyorum. Görev esnasında sevgi ve saygıyı burada gördüm” diye konuÅŸtu.


Belediye Başkanı Selim Yağcı da yaşanan ayrılıktan duyduğu ü üntüyü dile getirerek şöyle konuştu:


“Bilecik müteva ı ölçekli bir ÅŸehirdir. Osman Bey gençliÄŸini Bilecik’te geçirdi. Osman’ın baÅŸka bir ÅŸehirden gelmesi yadırgandı. Görev aldığı sürece gücümü e güç kattı. Osman Ge gin’i bundan sonra iyi noktalarda görmeyi ar u ediyoru .” (CTK)



Bilecik'te ÅŸok istifa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder