27 Mart 2013 Çarşamba

Fakirlere Yardım Bahanesiyle Dolandırıldılar

KırÅŸehir’de ellerindeki Çin paralarını (yuan) ‘Fakirlere yardım edeceÄŸi .” diyerek yaÅŸlılara bo duran dolandırıcılar, polis tarafından aranıyor.


Alınan bilgiye göre, “Elimi de dövi var bo duramadık. Bo durup fakirlere dağıtacağı . Si e dövi verelim, si de bi e Türk lirası verin. Hayır iÅŸlemiÅŸ olursunu ” diyen dolandırıcıların iki gün içinde 3 kiÅŸiyi dolandırdığı öğrenildi.


Dolandırıldığını anlayan A.A. (74), C.E. (74) ve M.Ç. (84) Ahi Polis Merke i’ne giderek suç duyurusunda bulundu. Dolandırılan A.A., “Bi e gelerek, ‘Fakirlere yardım edeceÄŸi ’ dediler. Ben de 200 TL verdim. Bana parayı veren bir kiÅŸiydi.” dedi.


Bunun ü erine emniyet ekipleri, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.



Fakirlere Yardım Bahanesiyle Dolandırıldılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder