31 Mart 2013 Pazar

Doğukan Manço duygusal anlar yaşattı

Survivor ‘Ãœnlüler Takımı’nda yarışan Barış Manço’nun oÄŸlu DoÄŸukan, babasını anlattı.


Survivor’da yarışan DoÄŸukan Manço, takım arkadaÅŸlarına ve ekran başındakilere duygusal anlar yaÅŸattı. DoÄŸukan Manço, arkadaÅŸlarıyla konuÅŸurken babası Barış Manço’yu anlattı.


‘BABAM BU GÃœNLERÄ° GÖREME DÄ°’






Manço, babası Barış Manço öldüğünde yaÅŸadığı or günleri şöyle anlattı “Doktor karşımı a dikildi. Söyleyecek, söyleyemiyor. O sırada arkadan bir ses geldi. ‘AÄŸlama DoÄŸukan annen sana bakıyor’… Kafamı çevirdim, annemle gö gö e geldim. O an acımı kalbime gömdüm. Ä°ki senem sadece insanları teselli etmekle geçti. Depresyona girdim. Günde 16 saat uyumaya baÅŸladım. Ama ÅŸimdi düşünüyorum o gün kalp kri i geçirmeseydi babam 99 depreminde geçirirdi. O aman olmasaydı, baÅŸka aman olurdu. O bugünleri göreme di, çünkü ben biliyorum ki onun gibi rafine insanların bu dünyada çok fa la yeri yok.”



Doğukan Manço duygusal anlar yaşattı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder