Ciner Grup tarafından kurulan Åirket kime karÅı saldırgan bir strateji izliyor? Hedefi ne?
GeçtiÄimiz yıl perakende sektörüne giren UCZ Marketler’in ulaÅtıÄı noktayı Ufuk Åanlı Vatan Gazetesi’ndeki köÅesinde yazdı. Ä°Åte o yazı:
Her ay ortalama 75 maÄaza açarak perakende sektöründeki dengeleri deÄiÅtiren UCZ, 2013 sonunda sektörün 3. büyük oyuncusu olmayı hedefliyor. Ortalama 50 metrekare büyüklüÄündeki satıŠnoktalarıyla mahalle aralarında dev marketlere karÅı ‘gerilla savaÅı’ yürüten UCZ, Åubat ortası itibarıyla 750 satıŠnoktasına ulaÅtı.
Pazara iniyor
Åirket, maÄaza sayısını yıl sonuna kadar 2000′e çıkarmayı hedefliyor. Rakiplerinden farklı ve saldırgan bir pazarlama stratejisi izleyen UCZ, sokak aralarından sonra Åimdi de semt pazarlarına inmeye hazırlanıyor. Edinilen bilgilere göre, Åirket eski model tırları satın alarak semt pazarlarında satıŠyapmak için düÄmeye bastı. Ä°lk etapta 10 tane tır satın almayı planlayan yönetim, bu araçları hergün farklı bir pazara göndererek hem satıŠhem de markanın reklamını yapacak. Tır satıŠnoktalarında gıda ve deterjan gibi temel ihtiyaç maddeleri satılacak.
Hedef 2015′te 5 bin maÄaza
UCZ 2015 sonunda 5 bin satıŠnoktasına ulaÅarak, Türkiye’nin en yaygın marketi olmayı hedefliyor.
Åirket cirosunun 2.5 milyar lira civarında olacaÄı tahmin edilirken, çalıÅan sayısı da 12 bine ulaÅacak. Åirket bu yıl açacaÄı toplam 1250 maÄaza ile toplam 3200 kiÅiye istihdam saÄlayacak.
Turgay Ciner'den âgerilla savaÅı'
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder