26 Şubat 2013 Salı

Mercedes -Benz Türk'ün başına yeni atama

Mercedes-Benz Türk AÅž’nin yeni Direktörler Kurulu BaÅŸkanı Rainer Christian Genes oldu.

Åžirket açıklamasına göre, Genes, 1 Mart’ta görevi Wolf-Dieter Kurz’dan devralacak. 1 Kasım 2009′dan bu yana Mercedes-Benz Türk A.Åž. Direktörler Kurulu BaÅŸkanlığı görevini sürdüren Wolf-Dieter Kurz ise Mercedes-Benz ve Smart Global Parça ve Servisi’nden Sorumlu BaÅŸkan olarak Almanya’nın Stuttgart kentine gidecek.

Yeni baÅŸkan Rainer Christian Genes, makina mühendisliÄŸi eÄŸitiminin ardından Daimler’de çeÅŸitli yönetim kademelerinde sorumluluklar üstlendikten sonra 1998′de MCC Smart GmbH’ya katılarak üretim, satınalma ve lojistikten sorumlu yönetim kurulu üyesi olarak çalışmaya baÅŸladı.

2002 yılında Bremen’deki Daimler üretim fabrikasında SL Roadster, SLK ve C-Serisi ürünlerinin üretim direktörlüğü görevine atandı. Genes, 2007 yılından bu yana Stuttgart’ta, Mercedes-Benz otomobil üretim planlamasından sorumlu direktör olarak görev yapıyordu.

 


Mercedes -Benz Türk'ün başına yeni atama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder