26 Şubat 2013 Salı

BTSO'da okul tartışması, Başkan Sönmez: Onay vermeseniz kendim yaparım

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) şubat ayı olağan meclis toplantısında protokolü yapılan 10 milyon liralık mesleki eğitim kampüsü tartışması yaşandı.

BTSO Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Celal Sönmez, 17 yılda ilk kez yetkisini kullanarak eÄŸitime 10 milyon liralık destek için protokol yaptıklarını belirterek, üyelerden destek istedi. Ãœyelerden bazıları ise “Bu protokol yapılmadan bize sorulsa daha iyi olmaz mı idi?” ÅŸeklinde eleÅŸtiri getirdi. BaÅŸkan Sönmez ise “Onay vermezseniz de kendim yaparım” çıkışında bulundu.

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Şubat ayı olağan meclis toplantısı yapıldı. BTSO meclis salonunda yapılan toplantıya BTSO Yönetim Kurulu Başkanı Celal Sönmez, Meclis Başkanı İlhan Parseker, yönetim kurulu üyeleri ve meclis üyeleri katıldı.

Meclis BaÅŸkanı Ä°lhan Parseker’in açılış konuÅŸması ile baÅŸlayan toplantı, ardından gündemin okunması ile devam etti. Ä°lhan Parseker’in yönettiÄŸi toplantı 7 maddelik gündemin okunmasının ardından sual ve öneriler ile devam etti.

“ONAYLAMAZSANIZ KENDÄ°M YAPARIM”

Meclis toplantısında söz alan Başkan Celal Sönmez, yaptığı konuşmada yapılan yatırımlar ve etkinliklerden bahsetti. Son olarak Bursa Valiliği aracılığı ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile yapılan protokol ile okul yapımından bahseden Sönmez, meclis üyelerinden de destek istedi.

EÄŸitimin önemine vurgu yapan Sönmez, Valilik ile yaptıkları protokol kapsamında yaklaşık 10 milyon TL’ye mal olacak Mesleki EÄŸitim Kampüsü’nün meclis üyelerinin de vereceÄŸi onay ile yapılacağını belirtti.

Bunun üzerine üyelerden biri “Bu protokol yapılmadan meclise sunulsaydı daha iyi olmaz mıydı?” ÅŸeklinde eleÅŸtiri getirdi.

BaÅŸkan Celal Sönmez ise sürecin çok hızlı geliÅŸtiÄŸini belirterek, “Ancak unutulmasın ki bu konularda yetki yönetim kurulunundur. Åžu ana kadar ilk defa 17 yılda sizlere sormadan bu yetkiyi kullandım. Sayın Valimizi kıramadım ve onay verdim. Meclisimizin de onaylayacağına inanarak. Hayırlısı olsun, onaylamazsanız da kendim yaparım, siz merak etmeyin” ÅŸeklinde sözlerini tamamladı.

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Nilüfer ilçesi Odunluk Mahallesi’nde yaptırılacak olan Mesleki EÄŸitim Kampüsü’nün protokolü BUTTÄ°M’de bulunan BEBKA ofisinde gerçekleÅŸtirilmiÅŸti. Toplantı dilek ve temennilerin alınması ile tamamlandı.


BTSO'da okul tartışması, Başkan Sönmez: Onay vermeseniz kendim yaparım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder