26 Şubat 2013 Salı

Koruma kararına rağmen bıçaklandı

Ankara’da bir okulda öğretmenlik yapan kadın, koruma kararına raÄŸmen boÅŸanma davası açtığı eÅŸi tarafından 8 yerinden bıçaklandı. Çevredekilerce linç edilme korkusuyla karakola sığınan koca, savcılık sorgusunun ardından serbest bırakıldı.ANKARA – Ankara’da bir kadın, boÅŸanma davası süren eÅŸi tarafından bıçaklandı.

Karapürçek’te bir okulda öğretmen olarak görev yapan 2 çocuk annesi Åžirin Åž, Aydınlıkevler Mahallesi Çevreli Caddesi’nde, boÅŸanma davası süren eÅŸi Mehmet Åž, tarafından bıçaklandı.

Kalçasından ve bacaklarından yaralanan kadın, ambulansla kaldırıldığı Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki tedavisinin ardından taburcu edildi.

LİNÇ KORKUSUYLA KARAKOLA SIĞINDI

Olayın ardından çevredekilerce linç edileceği korkusuyla bir karakola sığınan Mehmet Ş, polislerce gözaltına alındı. Emniyette ifadesine başvurulan zanlı sevk edildiği mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

3 KORUMA KARARI

Şirin Ş, yaptığı açıklamada, 10 yıldır şiddet gördüğünü belirterek, boşanmak istemeyen eşinin kendisini ve ailesini sürekli ölümle tehdit ettiğini ileri sürdü.

Olay anında eÅŸi Mehmet Åž’nin öncelikle kalbinin olduÄŸu tarafa bıçağı sapladığını, daha sonra da arkasından bıçak darbeleri aldığını anlatan Åžirin Åž, bıçaklanma anında 9 yaşındaki oÄŸlunun da yanında her ÅŸeye ÅŸahit olduÄŸunu söyledi.

Mahkemeden 3 defa koruma kararı verildiğini belirten Şirin Ş, şöyle konuştu:

“Åžu anda üçüncü koruma kararım 2013′ün Ocak ayında alındı. Hala devam etmekte, buna raÄŸmen sürekli tehdit etmekte. Evimize ve evimizin yakınlarına gelmekte, yolumu kesmekte. Dün beni 8 yerimden bıçaklamasına raÄŸmen bu sabah serbest bırakıldı. Åžu anda neye güveneceÄŸiz, nereden destek alacağız hiç bilmiyorum.

Bizi hala telefonla arayarak tehditlerine devam etmektedir. Bana, ‘Yarım bıraktığım iÅŸi bitireceÄŸim ve kesinlikle vazgeçmem’ diyor. Bu ÅŸekilde devam ederken ben devletimizden destek bekliyorum. O, dışarıda olduÄŸu sürece benim, çocuklarımın ve ailemin kesinlikle can güvenliÄŸimiz yoktur.

Başımıza gelecek her ÅŸeyden sorumludur, çünkü bunu çok açık bir ÅŸekilde söylemektedir. Åžu anda raporluyum, fakat önümüzdeki haftadan itibaren okula gitmem gerekecek ama nasıl gideceÄŸimi bilmiyorum. ÇocuÄŸum da okula gidemiyor. Bu konuda yardım istiyorum ve koruma talep ediyorum.”

‘BAÅžBAKAN’A GÄ°DECEĞİM’

Åžirin Åž’nin annesi de kızının can güvenliÄŸi olmadığını belirterek, “Devlet koruyamıyor. Ben her gün karakoldayım ve ona raÄŸmen kızım bıçaklandı. Lütfen devlet kızımı korusun, yeter artık. Bütün anneler aÄŸlıyor. Sadece kızımı korusunlar. Benim kapıma kadar geliyor hala. Niye devlet bunu tutuklamıyor, niye savcı serbest bırakıyor. Birimizi öldürünce mi alacak içeriye. Bu kadar olmaz. Yemin ediyorum bu konu için BaÅŸbakan’a kadar gideceÄŸim” diye konuÅŸtu.


Koruma kararına rağmen bıçaklandı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder