28 Nisan 2013 Pazar

Kadıköy'de Kayseri'nin penaltı isyanı!

Kayserisporlu futbolcular, Fenerbahçe’ye 2-1 yenildikleri maçın son anlarında verilen penaltı kararıyla ilgili sert sö ler kullandı.


Spor Toto Süper Lig’de Fenerbahçe’ye 2-1 yenilen Kayserispor’da futbolculardan Cleyton, Eren Güngör ve urab Khi anishvili, maç sonunda açıklamalarda bulundular. Maçın 89. dakikasındaki penaltı po isyonu ile ilgili konuÅŸan urab, “Arkadaşıma sordum ve bana ‘penaltı deÄŸil’ dedi. Hakemin hatalı bir karar verdiÄŸini söylüyorum. Her maç elimden geldiÄŸini, yü de yü ümü vermeye çalışıyorum. Takım olarak iyi bir performans göstermeye çalışıyoru ” diye konuÅŸtu.


Kaptan Eren Güngör ise, “Ä°lk yarı kendi aramı da konuÅŸtuk. Devre arasında geri çekilirsek dayanamayacağımı ı biliyorduk. Olmadı, yapamadık. Çok ÅŸey söylemek geçiyor içimden, ama sıcağı sıcağına söylemek istemiyorum” ifadelerini kullandı. Cleyton ise mücadeleyi deÄŸerlendirirken, “Golü çok hı lı bulduk ama ondan sonra oyunu tutamadık. Tamamen defans düşüncesiyle oynamaya orladık kendimi i. Po isyonlarımı da vardı. Ama maÄŸlup olduk” dedi.



Kadıköy'de Kayseri'nin penaltı isyanı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder