30 Nisan 2013 Salı

Collins'le gurur duyuyorum

Obama, Amerikan Ulusal Basketbol Ligi (NBA) oyuncusu Jason Collins’in eÅŸ cinsel olduÄŸunu açıklamasıyla ilgili, “Collins’le gurur duyuyorum” dedi



Obama, basın toplantısından ayrılırken, ga etecilerin soruları ü erine kürsüye geri dönerek eş cinsel olduğunu açıklayan en son Wi ards takımının formasını giyen NBA oyuncusu Collins ile ilgili açıklama yaptı.


Kendisiyle dün görüştüğünü belirten Obama, “MüthiÅŸ bir genç adam, ona daha fa la gurur duyama dım dedim” ifadesini kullandı.






Obama, “Bu ülkede gördüğümü olaÄŸanüstü geliÅŸmelerden biri de eÅŸ cinsel toplumunun sadece bir parça eÅŸitliÄŸi veya toleransı deÄŸil, tamamen eÅŸit olmayı, tamamen Amerikan ailesinin bir parçası olmayı hak ettiÄŸine yönelik farkındalığın artması” diyerek, Collins’in bu açıklamasıyla kimliÄŸini açıklamada orlanan birçok eÅŸ cinsel gence de rol model olacağını kaydetti.


Obama, Amerika’nın, herkese adaletli davranmaya yönelik artan farkındalık çerçevesinde atılan bu yeni adımdan gurur duyması gerektiÄŸini dile getirerek, “Herkes ailenin bir parçası, insanları karakterlerine ve eylemlerine göre deÄŸerlendirmeliyi , cinsel tercihlerine göre deÄŸil. Collins’le gurur duyuyorum” diye konuÅŸtu.


Collins, bir dergiye verdiÄŸi röportajda, “34 yaşında bir NBA pivotuyum. Siyahım, eÅŸ cinselim” ifadesini kullanmıştı.



Collins'le gurur duyuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder