28 Nisan 2013 Pazar

Akiller Orhan Gecebay krizine çözüm buldu!

Akil Ä°nsanlar Karadeni heyetinde yer alan Orhan Gencebay, saÄŸlık sorunları nedeniyle Marmara heyetine transfer oldu.Toplantılara ve seminerlere katılmadığı için ö ellikle sosyal medya da eleÅŸtiri yaÄŸmuruna tutulan Gencebay, şöyle dedi: “Ritim bo ukluÄŸu sorunu yaşıyorum. Doktorlarım risk taşıdığını söyleyip, Karadeni ’e gitmemi yasakladı. Rahatsı lığım akil heyetine seçilmekten üç günce baÅŸlayan bir durumdu. Bakanımı a da bu durumdayken ‘Karadeni ’e gidemem’ dedim. Dün kendisiyle yine haberleÅŸtik. ‘Yakın yere beni verin’ dedim. Bakanımı da Ä°stanbul’daki heyette ge iler yapabileceÄŸimi söyledi. Ga etelerde çıkan tepkilerden kaçtığım haberleri katiyen yalan.”


BİR ÇOK GE İYE KATILMAMIŞTI


Akil Ä°nsanlar Karadeni heyetinde yer alan sanatçı Orhan Gencabay’ın yapılan eleÅŸtiriler ve protestoların ardından saÄŸlık sorunlarını da dikkate alarak görevinden affını isteyeceÄŸi konuÅŸuluyor. Gencebay, sık sık protestolarla karşılaÅŸan heyetin, Karadeni bölgesindeki bir çok ge isine de katılmamıştı.


Karadeni heyetinde yer alan sanatçı Orhan Gencebay’ın Star TV’deki popstar yarışmasında jüri üyeliÄŸine devam edip, Akil Ä°nsanlar toplantılarına ise katılmaması, komisyon üyelerince de eleÅŸtirliyor. Akil Ä°nsanlar Karadeni Grubu, gittikleri illerde, heyette neden Gencebay’ın olmadığı soruları ile de karşılaşıyor.


“DOKTORLARIM DA Ä°STEMÄ°YOR”


Gencebay’ın ise yakın çevresine “Haksı eleÅŸtirilere uÄŸradım. Çok kırıldım. Akil Ä°nsanlar itibarsı laÅŸtırılmak isteniyor. Oysa ben bu görevi barış için tereddetsü kabul ettim. 50 yıldır neysem oyum. aten saÄŸlık sorunlarım var. Kalbimde ritim sorunu önemli bir dü eyde. Baypass ameliyatı olmuÅŸtum. Doktorlarım da seyahat etmemi istemiyor” dedi.



Akiller Orhan Gecebay kri ine çö üm buldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder