28 Nisan 2013 Pazar

'Sow, G.Saray için oynuyorsunuz dedi'

Kayserispor’un deplasmanda Fenerbahçe’ye 2-1 maÄŸlup olduÄŸu maçtan sonra Beya TV’ye konuÅŸan Salih Dursun ÅŸunları söyledi:


“Galatasaray’ın ka anması yedi farka çıkması bu Fenerbahçelileri kı dırdı. Bira moralleri bo uktu açıkcası. Åžampiyonluk gitmiÅŸ bunlar normal ÅŸeyler onları da anlamak gerekiyor. Oyun içinde birbirimi e girdik tatsı konuÅŸmalar oldu. Yaptıkları Caner’in normal halleri. Sanki bi sokak çocuÄŸuyu gibi davrandılar bi e hem hakem. Ä°ÅŸ çığrından çıktıktan sonra hep böyle oluyor. Bi e bira saygı göstermeleri gerekiyor.


Sow bana diyor ki Galatasaray için oynuyorsunu . Ben de puan durumuna baktını mı dedim. Sonra yine geldi ve aynısını söyledi. Kuyt da ben er ÅŸeyler dedi. Galatasaray için oynamadığımı ı söyledim. Saçma düşüncelere giriyorlar. ÅžampiyonluÄŸu kaybettiler normaldir böyle ÅŸeyler. Türkçe biliyorlar. Caner tekme tokat dalsa da atılmıyor bi yapsak atarlar. Bi de bunu kabulleneceÄŸi yada sinir kri i geçireceÄŸi .”



'Sow, G.Saray için oynuyorsunu dedi'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder