25 Ocak 2013 Cuma

Beni Affet 295.Bölüm Özeti 25 Ocak 2013

Beni Affet dizisi bugün de yeni bölümü ile izleyicilerinin karşısına çıktı. Beni Affet 295.bölüm özeti de sitemiz aracılığıyla izleyiciler ve ziyaretçilerimiz için yayınlandı. Beni Affet son bölümünden ve gelecek bölümü olan Beni Affet 296.bölümünden de bilgiler içeren Beni Affet 295.bölüm özeti dizi hakkında merak edilen bazı soruların da cevabı niteliğinde. Beni Affet 295.bölüm özeti bizlere dizinin son bölümde neler olacağını aktarıyor. Dizi ekibi tarafından canla başla çalışılarak hazırlanan Beni Affet 295.bölüm 25 Ocak 2013 izleyicilerin beğenisine sunulmak üzere ekranlara gelecek. Beni Affet 295.bölüm fragmanı henüz yayınlanmadığından Beni Affet 295.bölüm özeti ile seyircinin merakını gidermeye çalışacağız. Beni Affet 295.bölümde neler olacak diye merak eden dizi takipçileri ve ziyaretçilerimiz yazımızın devamındaki Beni Affet 295.bölüm özeti başlığını okumalarını şiddetle tavsiye ediyor, meraklarını gidermekte yardımcı olacağına inanıyoruz. Beni Affet 295.bölüm hakkında ipuçları içeren dizinin yeni bölüm özeti niteliğindeki yazımız takipçilerinin ilgisini çekecek ve beğenisini kazanacaktır. Beni Affet 295.bölüm Star Tv ekranlarında 25 Ocak 2013 tarihinde kendi saatinde yayınlanacak.

Dizi Ekibi ve Bilgileri;

Yapım şirketi: FOCUS FİLM
Yönetmen: Altan Yücel, Bergüzar Demircioğlu, Gülşen Uğur Erişti, Gürsel Ateş
Senaryo: Ayşem Özge Yoldaş, Baran Yıldırım, Berna Eren, Devrim Yıldız Özdemir, Diğdem Şenyücel, Gökçen Eroğlu,Merve Ateşoğlu, Vural Balıkçı
Yapımcı: Nilgün Sağyaşar
Tür: Dram, Aile, Aşk
Oyuncular; Şeyma Korkmaz  (Feride), Murat Danacı, Gaye Turgut, Mert Altınışık  (Kemal), Özgün Çoban, Gamze İğdiroğlu, Zeynep Yasa, Ötüken Hürmüzlü, Elif Şanlı, Ceren Yalazoğlu, Zeynep Aytek Metin, Kerem Poyrazkayaalp, İlkay Atalay, Ulviye Karaca, Nusret Şenay
Kanal;Star Tv

 

Beni Affet 295.özeti;

Berat’ın Bahar’dan boşanmak için Kemal’den para aldığını öğrenen Umut deliye döner. Umut ve Berat yüzleşmesi geçmişe dair bütün sırları ortaya döker. Bahar ve Kemal’e zarar vermek konusunda kararlı olan Berat yaptığı planla başarıya ulaşır. Bahar ve Kemal yaklaşan felaketten habersiz mutluluklarının tadını çıkarırken onlara dair bütün gerçeği öğrenen Umut harekete geçer.

Beni Affet 295.bölüm özetinde Eylül karakteri Kadir’e vermesi gereken parayı denkleştirebilecek midir ? Bahar ile Kemal’in aralarında neler yaşanacaktır ? Bazı karakterler arasındaki diyaloglar bizleri şaşırtacaktır. Cüneyt ile Feride gelecekte onları etkileyecek neler konuşacaktır ? Beni Affet 295.bölümün ayrıntılı özeti çıktığında konumuz güncellenecektir.   Beni Affet 295.bölümde olacaklar bunlardı.

25 Ocak 2013 Beni Affet 295.Bölüm Hakkında sizler için hazırladığımız dizi özeti kısaca böyle her bölümü ilgiyle takip edilen popüler dizinin 295.bölüm özeti takipçileri tarafından sabırsızlıkla bekleniyordu. Beni Affet 295.bölüm özeti ile yeni bölüm tanıtımını da yapmış olduk. Dizi ekibi tarafından çekimleri tamamlanan ve yayın saati hızla yaklaşan Beni Affet 295.bölümü ardından dizinin bir sonraki bölümü olan Beni Affet 296.bölüm için hazırlıklar tamamlandı bile. Beni Affet 295.bölüm ne zaman diye sorduğunuzu duyar gibiyiz hemen cevabını verelim Beni Affet 296.bölüm 28 Ocak 2013 Pazartesi günü ekranlarda olacak. Beni Affet dizisinin 295.bölüm özeti ve Beni Affet yeni bölüm özetleri gibi Beni Affet yeni bölüm fragmanlarıda FragmanSizle.Com’a düzenli olarak eklenmektedir. Beni Affet 295.bölüm özeti ile ilgili görüş ve düşünce ve yorumlarınızı aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bizlerle paylaşabilirsiniz.


FragmanSizle.Com
Beni Affet 295.Bölüm Özeti 25 Ocak 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder