25 Ocak 2013 Cuma

Bana Herşey Yakışır Canlı izle 25 ocak 2013 Tekrarı

Bana Herşey Yakışır Canlı izle Kanal D 25 ocak 2013, Bana Herşey Yakışır izle 25 ocak 2013, Bana Herşey Yakışır Tekrar izle KanalD 25 ocak 2013, Bana Herşey Yakışır izle 25.01.2013 izle, Bana Herşey Yakışır son bölüm izle 25.01.2013 izle, Bana Herşey Yakışır tekrarını izle 25 ocak 2013 izle, 25 ocak 2013 Bana Herşey Yakışır izle, bana herşey yakışır 25 ocak 2013 izle, bana herşey yakışır 25 ocak 2013 izle, bana herşey yakışır 25 ocak 2013, bana herşey yakışır 25.01.2013, bana herşey yakışır 25 ocak 2013 izle, 25.01.2013 bana herşey yakışır, 25 ocak 2013 bana herşey yakışır izle, 25 ocak 2013 bana herşey yakışır izle, bana herşey yakışır 25 ocak 2013 izle, bana herşey yakışır izle 25 ocak 2013

Acaba haftanın en şık kadını 5 kadın arasından kim olacak? Hangi bayan konseptinde neler giymeli ve hangi renkleri tercih etmeli?- Bana Her Åžey Yakışır‘ın moda yorumcusu Cengiz AbazoÄŸlu bu konuda neler söyleyecek,hanımlara hangi tüyoları verecek?

Bana herşey yakışı hafta içi her gün kanal d ekranlarında saat 12:45 te ekranlara geliyor.

Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor.

Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

Bana Herşey Yakışır Canlı izle (25 Ocak 2013 Cuma / Kanal D), 25 Ocak 2013′de yayınlanan Bana Herşey Yakışır Programını izlemek ister misiniz ? Tercihiniz Bana Herşey Yakışır canlı izlemek mi ? Bana Herşey Yakışır HD izlemek mi ? Yoksa Bana Herşey Yakışır Programının eski bölümleri ile birlikte son bölümünü nasıl olursa olsun seyretmek mi istiyorsunuz ? Eğer öyleyse sitemiz sizin için en doğru adres..

PROGRAM TANITIMI:
Hedef, haftanın en şık kadını olmak!
Süre; yalnızca 3 saat. Bu hafta için belirlenen bütçe 600TL… Hedef ise haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti “Sosyete pazarında renkli opak çorabına göre kombin” Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 49. haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız Songül Aktaş aslen Sivaslı. Estetisyenlik yapan Songül 1,60 boyunda ve 38 beden. Salı günü yarışacak olan yarışmacımız 22 yaşındaki üniversite öğrencisi Elçin Özdemir. Yüzme ve yelkencilikle ilgilenen Elçin 1,72 boyunda ve 56 kilo. Üçüncü yarışmacımız Sevilay Kocaman aslen Rizeli. 26 yaşındaki Sevilay tekstil ile uğraşıyor. Perşembe günkü yarışmacımız Özgenur Yağız. Kastamonulu olan Özge 1,60 boyunda ve 49 kilo. Haftanın son yarışmacısı Sevil Sabahat Aydın 31 yaşında bir ev hanımı. 1 çocuk sahibi olan Sevil 1,68 boyunda ve 53 kilo. Acaba haftanın en şık kadını 5 kadın arasından kim olacak? Topuz saça kombin konseptinde neler giymeli ve hangi renkleri tercih etmeli? Bana Her şey Yakışır‘ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek,hanımlara hangi tüyoları verecek?

 
Acaba haftanın en şık kadını 5 kadın arasından kim olacak? Hangi bayan konseptinde neler giymeli ve hangi renkleri tercih etmeli?- Bana Her Åžey Yakışır’ın moda yorumcusu Cengiz AbazoÄŸlu bu konuda neler söyleyecek,hanımlara hangi tüyoları verecek?

HEPSÄ° HAFTA İÇİ HER GÃœN 12:15′TE BANA HER ÅžEY YAKIÅžIR’DA


FragmanSizle.Com
Bana Herşey Yakışır Canlı izle 25 ocak 2013 Tekrarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder